FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Motivation

Publicerad 2013-02-06 14:26:07 i All day, every day..,

Nu har jag fått satt mig ner med en av gästerna som råkar läsa idrottpsykologi och gått igeom strategi för motivation och målsättning. Verkligen ett givande samtal, och det gick ganska snabbt upp för mig att idrottspsykologi inte ligger alls långt ifrån det jag läser, arbetspsykologi! Hur som helst så känner jag mig väldigt peppad att verkligen påbörja en konkret process med specifika mål och det ska bli superkul att se vart det kommer att leda mig. Mer om strategierna och vad man faktiskt ska tänka på när man lägger upp mål kan ni läsa om här i min "surfblogg". Och det roligaste är att man kan applicera tekniken på nästan all typ av målsättning! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela