FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Karnevalstämning

Publicerad 2013-03-09 23:15:00 i All day, every day..,

 
Igår var det fest på Lapoints takterass! Det blir alltid en helt magisk stämning när tonerna av Buraka Som Sistema går igång i högtalarna och João går lös på bongotrumman. Karnevalstämningen uppmanar till en öl till här och där och en shot extra som man egentligen inte tänkt att ta. Och sen mynnar bongotrummorna ut i ett febrilt gallopperande till Gangnam style innan festen hoppar in i taxin och dansar vidare på uteställena i Agadir. För mig tog det slut mellan Gangnam style och taxin, då tentaplugget går först denna helgen, men innan dess hade jag hunnit dansa mig svettig. Helt klart en bra kväll! Med en bakfull Janvi så har det varit en desto lugnare Lördag, med drivor av mat och chill. Som en slap in the face slog det oss att hon bara har 2.5 veckor kvar i Taghazout, vilket i sin tur betyder att jag räknar ner på 4. Helt sjukt vad tiden går fort. När jag åker så har jag varit här i 10 veckor, och snart är jag i Ericeira. Och innan jag vet ordet av så sätter jag mina fötter i sanden på Bali efter lite snabb svensk sommar. Goodtimes!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela