FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

I goda vänners sällskap

Publicerad 2013-03-06 18:59:27 i All day, every day..,

 
Idag känner jag mig sådär kass och menlös, trött och hängig och allmänt sunkig. En riktig skitdag med andra ord. Regnet vräker ner och jag har fått absolut ingenting av allt det där viktiga jag skulle göra gjort, eftersom att jag spontansomnade utan alarm och sov i 2.5 timmar istället. Slutsatsen från det är att det absolut inte är förenligt att läsa in sig på tentaunderlag under ett täcke när allt annat är kallt och ruggigt. Det är bara att hälla upp en kanna kaffe och ge sig själv en slap in the face. Kanske sträcka sig till en filt, sittande. Anyways, nu ska jag ta mitt skithumör i kragen och göra det här till en asbra kväll istället. En sån som igår, då vi vräkte i oss mat i oförskämda mängder, i gott sällskap på l'Auberge nere vid havet. Fast minus maten och minus l'Auberge, men fortfarande med det goda sällskapet. Gör om, gör rätt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela