FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Even on a bad day..

Publicerad 2013-03-05 20:13:50 i All day, every day..,

 
 
Stormen till ära så kom vi på den briljanta idén att vi tjejer borde unna oss lyxen att splurga oss rejält på ett utav de lyxigare spa-ställena inne i Agadir igår. Vi packade in oss allihop i minibussen på inrådan av hotellägaren men väl framme på stället så möttes vi av ett stort frågetecken och ett statement om att det minsann bara var för gamla människor på Måndagar, så det var bara att fint vända på klacken igen och sätta kurs mot marinan. Lite rosévin och god mat senare så var vi ganska nöjda ändå. Idag däremot gjorde vi ett nytt, inbokat, försök, och herregud så bra vi har haft det! 4 timmar av jacuzzi, ångbastu, hammam och annat mys och en riktigt smarrig lunch på det. Himmelrike. Och för det betalade jag endast 150 ynkliga kronor. Helt klart värt det! Marocko har sina fördelar. Efter en himmelsk dag så tänkte jag avsluta med en himmelsk middag på det, så ikväll blir det hommus, tapenad, bröd och kikärtsbiffar på mysiga golvpuffar på restaurang l'Auberge. Skitväder i Marocko kan alltså bara bli kungligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela