FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Att tjejer bara orkar..

Publicerad 2013-03-03 16:53:00 i All day, every day..,

 
Killar, håll för ögonen, nu är det ett tjejinlägg på gång... Jo, såhär är det. Just nu skulle jag behöva en stor hög med kramar. Verkligen en skitstor hög med hårda, goa, kramar. Det här med tjejvecka är en helt ny rutin för mig (eller i allafall en rutin jag inte haft på 10 år av helt ointressanta skäl) och jag har inte alls lärt mig hantera det här med PMS ännu. För det måste vara det jag har åkt på ett släng av. I två-tre dagar har jag gått omkring och vart lite småhängig, och framför allt superkänslig utan att förstå varför. Jag lipar för precis ingenting och är världens blödigaste helt plötsligt. Och så känner jag mig sådär oälskad och bortglömd, så klart helt utan anledning. Hur tusan orkar tjejer med sånt här? Tjejvecka suger, redan innan den har börjat, jag vill reklamera...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela