FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

The beautiful things in life..

Publicerad 2013-01-31 22:03:16 i All day, every day..,

 
Lite av min vackra utsikt här runt hörnet. Eftersom att det inte blev något surf idag så passade jag på att ta en liten promenad i byn och se mig omkring så jag får lite koll på vart jag har hamnat egentligen. Här är verkligen så sjukt fint, lite gatukonst här och där, och så mycket färg och form i vartenda litet hörn!
 
Imorgon bitti ska jag dessutom hålla i mitt första yogapass här på Lapoint, lite smått nervöst, men ska bli riktigt roligt faktiskt. Så önska mig lycka till! Så lovar jag att berätta hur det var imorgon ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela