FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Som ett brev på posten...

Publicerad 2013-01-31 11:37:00 i All day, every day..,

 
Som att riva av ett plåster riktigt, riktigt fort, så var den Marockanska magsjukan avklarad. Fy tusan för det alltså, även om det var över på 24 timmar så var det en pina varenda minut! Men förhoppningsvis så är man härdad med det nu då och kan hålla sig relativt frisk resten av säsongen. En varm rekommendation till alla er som åker på nåt tjafs när ni är ute och reser - KOLTABLETTER! En karta såna där och man känner hur livet kommer tillbaka efter nån timme, förutsatt att dom inte kommer upp igen vill säga :)
 
Med det sagt så blir det inte många knop gjorda idag, återhämtning, mat, vatten och inget surf.. Hur mycket jag än vill. Men ibland är det bara att bita ihop och lyssna på kroppen, underlättar ju såklart att jag inte har nån jättestress med tanke på att det finns tid. Fast fingrarna kliar lika mycket ändå. En del av gästerna tog in till Agadir och souken som finns där nu på förmiddagen. Hade verkligen velat följa med, även om jag kommer se den där souken massor av gånger, men ser verkligen fram emot att uppleva Agadir och allt annat runt omkring. Rätt sak i rätt ordning, först frisk, sen massor med kul!
 
 

Kommentarer

Postat av: Pamela

Publicerad 2013-01-31 11:46:16

Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack för omtanken Pamela! Är redan mycket bättre, så ska nog vara pigg och kry till imorgon, yaaaiiii :D
Välkommen till Jackies blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela