FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Namaste

Publicerad 2013-01-29 12:46:00 i All day, every day..,

 
Yoga är helt klart underskattat. Finns nog få sätt som är så behagliga att väcka kroppen på som lite yoga på morgonen sådär innan frukost. Så det är så vi vaknar en tisdagsmorgon, med att sträcka ut kroppen i alla möjliga vinklar och positioner. Och det är en himlans tur att jag tycker om det, eftersom att jag om några veckor ska finnas längst fram på ledarmattan. Namaste!
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-01-29 12:52:43

Åh vad härligt det låter! Vart är du? :-)

Svar: Jag är i en liten by som heter Taghazout, strax norr om Agadir i Marocko. Supermysigt här verkligen! Så är du sugen på en annorlunda semester så är du varmt välkommen hit anytime :)
Välkommen till Jackies blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela