FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Moroccn'roll!

Publicerad 2013-01-27 11:41:00 i All day, every day..,

 
Äntligen på plats i lilla Taghazout! För lilla är precis vad det är. Det som syns på bilderna är pretty much det som är den lilla byn. Men det är urmysigt och jag kommer garanterat stormtrivas med att vara här. Bara att vakna och titta ut, se linjerna och andas surf är det lilla som behövs för att gå omkring och vara lycklig. Hur mycket det än kliar i fingrarna så känns det ändå rimligt att ta en mjukstart, så idag blir det lite lunchsurf och sen en eftermiddag på spa med hammam, peeling och en härlig massage. Som sagt... Jag kan nog trivas med det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela