FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

It's a Baby!

Publicerad 2013-01-13 11:22:23 i All day, every day..,

 
 
 
 
 
 
Tänk vad mycket kärlek det kan bo i en endaste liten mage va? 
 
Igår höll vi en babyshower/byebye-dinner för Petra och mig. Egentligen var det bara babyshower, men ursäkten för att få dit henne utan vetskap var för att säga hejdå till mig. För nu är allt äntligen fixat och klart! Lägenheten är uthyrd, jobbet är avslutat och biljetten till Marocko är bokad! Planen är så gott som öppen och jag tänker ta året precis som det kommer, vilket känns alldeles underbart. Bara jag och min bräda, det är kärlek det. I och med det så kommer den här gamla kompisen skakas till liv igen, för enkelhets skull, så ni här hemma vet vad jag sysslar med. Och jag ska verkligen försöka uppdatera så mycket jag bara kan och orkar.. Så önska mig lycka till, för nu ska hela rasket ner i flyttkartonger, det är nog större utmaning än att åka på världsturné!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela