FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Hemlös

Publicerad 2013-01-20 13:58:00 i All day, every day..,


Nu är jag alltså officiellt hemlös. Nycklarna är överlämnade och min lägenhet med mina möbler får vara någon annans hem ett par månader, nåt år sådär. Känns lite lagom vemodigt. Galet skönt att vara färdig med allt och kunna släppa all stress, samtidigt blir det en bitchslap i fejset på att det här verkligen är på riktigt. Jag ska seriöst göra det. Det pirrar i magen bara jag tänker på det! Så sjukt skönt, slippa det materiella och bo i en resväska är helt klart värt det. Kombinera det med surf så är det så bra det kan bli! Så ett par dagar till så hittar ni mig på syrrans soffa, eller någon annan soffa för den delen, men från och med Lördag så hittar ni mig med saltvatten i håret, på en surfbräda i det Marockanska solskenet. Sorry, men var bara tvungen att gnida in det i ansiktet på er liiiite till...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela