FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Tiden går fort när man har roligt!

Publicerad 2013-02-25 17:00:00 i All day, every day..,

 
 
Ännu en hektisk vecka i Taghazout, med galet härliga människor och högvis med kul! Tyvärr så åkte Karro ifrån oss (vars tjänst är anledningen till att jag är här), vilket varit riktigt trist (även om hon lämnade en uuuurfin teckning på kontoret), men istället så kom Janvi's pappa på besök. Surfet har dessvärre vart alldeles, alldeles för stort i veckan som gått. 10 fot stort swell känns inte helt som min kopp te, men i ärlighetens namn så vet jag inte vad jag har gjort istället heller? Spenderade en eftermiddag på souken inne i Agadir och en annan eftermiddag på Paradise Valley, men annars vet jag inte riktigt vart den här veckan har tagit vägen.. Dagarna flyter verkligen ihop här borta och en vecka känns som tre dagar. Halva tiden här i Marocko har redan gått och det är bara en dryg månad tills jag lämnar Taghazout och drar vidare. Vad hände?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela