FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Next up - Portugal!

Publicerad 2013-02-26 14:10:00 i All day, every day..,

 
Livet rullar på i sin egna lilla bubbla och jag är på något sätt helt avskärmad från verkligheten. Jag har det bara bra. Klart jag saknar min kärlek så det gör ont ibland, och min lilla syster. Men annars är nog det mesta så gott som perfekt. Jag är nu klar för sommarsäsong med Lapoint i Ericeira, så när jag har gjort min snabba touchdown hemma i kalla Sverige så är det där ni hittar mig. Ska bli superkul, jag blev verkligen helt förälskad i stan när jag var där förra sommaren och jag ser verkligen fram emot att bo där! Tankarna går mycket just nu kring vart det ska bära av resten av detta året. Portugal är visserligen nästa stop, men det finns ju mer jag vill hinna med innan jag landar hemma. Det hade varit härligt med lite chill och bikinisurf någonstans, så tankarna ligger på Bali vs Costa Rica. Om någon har tips och tycke så är ni mer än välkomna att dela med er! Men jag måste ju ändå erkänna att det känns ganska okej att mina största problem är så pass angenäma.. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-02-26 14:23:26

Kairo .... Iallafall 19e maj :)

Svar: Jag ska göra mitt bästa min kära vän <3
Välkommen till Jackies blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela