FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Jag är den där tjejen..

Publicerad 2013-02-27 17:23:47 i All day, every day..,

 
Jag har blivit den där tjejen. Japp, precis.... den där tjejen. Som inte har plockat ögonbrynen på över en månad. Den där tjejen som inte har haft en BH på sig på lika länge, utan har flyttat in i sin träningstop. Den där tjejen som har glömt hur tusan man kletade på sig mascara för att det var hur många veckor sen som helst sen sist och som känner sig sådär vansinnigt obekväm ens med tanken på läppglans. Den där tjejen som får skriva in i kalendern att det är dags att tvätta ur saltvattnet ur håret och som inte har lackat naglarna sen flyget satte hjulen i backen i Marocko. Men god damn it vad den där tjejen är lycklig... Det är så j*vla värt det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela