FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Instruktörsdebuten

Publicerad 2013-02-04 11:45:00 i All day, every day..,

 
Här har ni en bild från mitt första yogapass! Var lite smått obekvämt med en kamera sådär när Karro dök upp från ingenstans och knäppte av en bild, men det blev ju hur bra som helst ändå. Måste fila lite på tekniken och ändra lite i positionerna, men känner mig verkligen inspirerad! Om ni vill se fler bilder från campet här i Marocko så kan ni kika in på  http://www.facebook.com/lapointcamps 
 
Idag är vattnet ganska platt (för att vara Marocko vill säga) så jag står lite sådär mitt emellan, hoppa i våtdräkten och studsa ner för lite vågor eller inte.. Det är så lätt att bli bekväm och lite lat när man är här och tänker att man har resten av året på sig. Men rätt vad det är så har dessa månaderna gått och har jag otur så har jag inte alls fått den utvecklingen jag önskat mig, bara för att jag tagit alltihop för givet. MEN! Jag har lyckats fiska fatt i en av gästerna här som ska stanna 1-2 månader som bara råkar studera till en examen i idrottspsykologi, så ikväll ska vi sätta oss ner och sätta upp en motivationsplan för mig tillsammans med en strategi för utveckling och målsättning. Är verkligen supertaggad för det och ser fram emot att få en ny infallsvinkel på hur jag ska utvecklas i surfet och komma i bra form för att kunna utmana mig själv. Och självklart håller jag uppdatering här. Kommer nog avslöja precis hela planen så att ni kan skälla på mig när jag maskar och så jag får skämmas om jag inte följer mitt träningsschema :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela