FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Goodtimes

Publicerad 2013-02-18 19:45:40 i All day, every day..,

 

 
Veckan som gått har verkligen gått helt galet fort! Började jobba en vecka tidigare än planerat eftersom att vi haft så himlans mycket gäster på campet, vilket är precis hur kul som helst! Får dock skylla min dåliga uppdatering på det ihop med att jag hade en tenta att lämna in idag som har vart en riktigt svår nöt att knäcka. Anyways.. Nu har jag flyttat upp i staffrummet efter tre veckors hoppande, då vi egentligen faktiskt är en för mycket. Det känns som om idén att göra ett sammandrag över veckan som gått blir allt för mycket att skriva om så jag sk*ter faktiskt i det och nöjer mig med att grisa upp en bild på hur sjukt bra vi har det när vi sitter och äter rosévinsbrunch i onödigt många timmar på det femstjärniga lyxhotellet vi spenderar dagarna på, en Söndag precis lika god som vilken Söndag som helst. Och så en bild från mitt favoritpluggställe, helt nere vid havet, som har världens största smarrigaste fruktsallad med yoghurt för bara ynkliga 30 svenska riksdaler, som också fick bli hänget för mitt alla hjärtansdag-firande i all ensamhet i längtan efter den där karln som jag tycker så himlans mycket om. Marocko är helt fantastiskt denna veckan också med andra ord <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela