FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

En piggare 80-åring.

Publicerad 2013-02-19 12:25:32 i All day, every day..,

 
Marocko är freakin' freezing idag! Jag fick berättat för mig att det finns två veckor om året som är dåliga i lilla Taghazout, den ena är i Oktober och denna andra är i antågande nu. Idag är lite av en skitdag, det är kallt, det regnar emellanåt, swellet är alldeles för stort och stökigt för mig att surfa här nere på Panorama beach, jag har huvudvärk OCH är allmänt gnällig idag. Och nu fick jag dessutom apelsin i tangentbordet.. Så där är dagsformen, som en piggare bitter 80-åring skulle jag påstå! Och med det är biljetten hem till Skandinavien bokad igen, den 6 April kommer jag hem igen för ett kort pitstop innan det tar iväg till ny värme och nya vågor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela