FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Antibiotics FTW

Publicerad 2013-02-07 15:44:00 i All day, every day..,

 
Idag är det faktiskt riktigt kallt i arabdalen! Sitter med raggisarna och mössan på och det är sådär kyligt, men inte riktigt kallt. Är inne på min andra sväng magsjuka sen jag kom hit för 1.5 vecka sen och så en förkylning uppe på det så det är kanske inte så konstigt att man mår som man gör. Så efter en kort tur och 1 minutsdiagnos av apotekssnubben så går jag nu på en dunderkur antibiotika som tydligen ska ta död på både det ena och det andra. Största baksidan av allt det här är bara att min lust på mat är lika med 0 just nu och det mesta får mig att vilja kräkas. Thank heaven för yoghurt säger jag! Och frukt, äpplen är min nya craving. Men mat blir det inte mycket med här nere längre... Med andra ord, om det fortsätter såhär så kommer jag komma hem som en tanig liten spena.. Förhoppningsvis kommer aptiten tillbaka med surfet. Just nu vet jag faktiskt inte vad jag ser fram emot mest, att käka middag utan att må illa eller att få komma i vattnet.. Men jag är inte bitter! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela