FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Jag får inte ihop det..

Publicerad 2012-05-06 20:34:18 i All day, every day..,

Har ni tänkt på en sak?

Man går upp på morgonen, tar en smörgås, tunt lager smör, några skivor ost och så är det inte mer med det. Ett glas juice till kanske. En helt vanlig frukost, varken nyttig eller onyttig. Sen en kväll är man lat eller kanske har lite dåligt med tid, så man bestämmer sig för att göra varma mackor i ugnen med en sallad till. Tar en smörgås, lite tomatpuré, kanske lite vitlök och så några skivor ost - in i ugnen. En rätt onyttig middag, men man kan ju göra undantag ibland.

Hur kan det komma sig att ost känns 100 ggr onyttigare så fort den har smält?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela