FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Som en tonårskilles oerfarna, våta dröm..

Publicerad 2011-05-13 12:50:30 i All day, every day..,

Idag är egentligen en sån dag som man ska gnälla över skitvädret. Frusta lite för grillfesten som aldrig blev av, sura för att det regnar när det kunde vart sol och tycka livet är aningens besvärligt för att du måste tvätta just idag när det är Fredag och allt. Och att du dessutom började morgonen med att skälla ut kundtjänsten på TRE. Fast jag skippar det där, alltihop i ett enda sjok. Jag tycker faktiskt att det är förbannat mysigt att det regnar just idag, att det luktar sommarregn genom min öppna balkongdörr. Gillar att gå och skrota just idag, tvätta lite, blogga lite och lyssna på "Two door cinema club" på högsta volym. Kanske ge mig ut och springa lite om inte jag regnar bort alldeles på vägen. Vissa dagar känns bara lite mysigare än andra.


Sitter och funderar på mitt liv och att man kanske borde göra något av det någon gång. Jag menar, jag fyller ändå 24 i år. Har alltid sagt att jag har til 25 på mig, vilket kännts som gott om tid, men nu börjar det j*vlar i havet bli brådis. Så nu är det dags om jag ska. Filar lite på tjänstledighet, hur man skulle kunna lösa det. Kanske man bara ska ta allt i ett? Masterplanen säger mig att om jag är effektiv och motiverad så hinner jag med allt, både resande och högskolestudier, innan 30. Den som lever får se helt enkelt.


Här har ni dagens "högsta volym"-låt. Rätt wierd video faktiskt. Små geeky killar med för stora gitarrer blandas med gympatjejjer som dansar runt i hotpants och kilklack. Och kompisbadande tjejer. Det är som en tonårskilles oerfarna, våta dröm.
Haha, sjukt...







ARRIVEDERCI!!!






Kommentarer

Postat av: Laktosintolererande fikusar

Publicerad 2011-12-03 13:56:43

Ful glögg/blogg <3

Vad gör du nuförtden min älskade fågel.

Har inte sett dig på länge nu!

Skulle glädjas om vi kunde bli glögg/blogg vänner igen! kram! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela