FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Snälla, bli min igen..

Publicerad 2011-05-07 11:01:31 i All day, every day..,

Hade en helt otroligt mysig kväll igår. Plockade upp Johanna och åkte hem till hennes underbara familj i Viken. Där satt vi och mös i solen, snacksade på diverse grönsker med dip och bara hade det bra, innan det rasade in en hög människor och grillen gick igång. Herregud, vilken god mat man fick i magen igår, det är något speciellt med vårens första grill! Sen ska jag juh inte påstå att det hade vart mindre gott med pinfärsk stenbitsrom, raka vägen från Vikens hamn, en dag utan grillpremiär heller ;)










Sitter och lyssnar på Veronica Maggio's nya album "Satan i gatan". Galet vad bra det är, skulle nog våga mig på att påstå att det är det bästa albumet hon släppt. Är lite deppig idag, saknar honom helt vansinnigt mycket. Vill bara att han ska komma hem, vara min, vara här med mig. Åhhh, jag räknar ner, varenda dag!




ARRIVEDERCI!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela