FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Så mycket kärlek..

Publicerad 2011-05-03 18:19:26 i All day, every day..,

Har nu varit gräsänka i en vecka, 3 moore to go. Det suger verkligen, känner mig konstant tom i hela kroppen samtidigt som jag bubblar över av kärlek. Note to self: Aldrig mer en sjöman! (om jag nu någonsin får för mig att byta ut honom). Men det är väl svårt i början, antar att jag vänjer mig vid att ha honom på distans förr eller senare. Idag är jag sådär rackarns tokkär att jag hade kunnat fria till karln om han hade vart hemma. Så kanske tur att han inte är det då :)







Ska hoppa i skorna nu, bege mig iväg och hämta ut biobiljetter och sen så småningom åka hem till en av mina fantastiska kollegor för lite tjejkväll.
Precis vad jag behöver idag!





ARRIVEDERCI!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela