FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

It's like forgetting the words to your favorite song.

Publicerad 2011-01-20 19:56:30 i All day, every day..,

It's like forgetting the words to your favorite song
You can't believe it, you were always singing along
It was so easy and the words so sweet
You can't remember, you try to feel the beat















Några bilder från min promenad idag. Har massvis med tankar som snurrar runt och kände att jag behövde lite frisk luft, framförallt när vädret varit helt underbart. Kom fram till en sak som jag vet att vem som helst av er som känner mig hade sagt "vad var det jag saaaa" om. Jag måste lära mig att slappna av när allt är bra. Jag är aldrig så stressad som när jag inte behöver vara det nämligen. Och vad som händer då är att jag glömmer bort att stanna upp, ta in, känna efter och känna hjärtslagen. Jag ska göra ett försök, mitt absolut bästa. Jag ska göra raka motsatsen till vad jag brukar när jag skriver detta kapitlet av mitt liv. Den här gången ska jag inte glömma texten, jag ska sjunga med i vartenda ord.


EET







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela