FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Home is wherever I'm with you..

Publicerad 2011-01-09 14:31:00 i All day, every day..,





Är lite sönder idag. Har haft ett par fantastiska dagar på mitt fantastiska jobb med mina fantastiska kollegor. Men idag är jag alldeles flygbakis och verkar dessutom ha åkt på det som kan bli en riktig dunderförkylning. Ska åka och fylla på med ammunition - Kan Jang. Det och multivitamin is the shit.


Har fått denna låten på huvudet, kan inte sluta lyssna.


Så varsågoda, jag skickar vidare :)









<3

ARRIVEDERCI!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela