FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Årets första, och bästa, tips!

Publicerad 2011-01-05 20:12:06 i All day, every day..,

På nyårsafton (som firades i Sthlm) beställde en kollega till mig in det här vinet på hotellet vi bodde på. Herregud vilket vin säger jag bara! Förmodligen ett av de bästa rödvin jag smakat, rinner som honung genom halsen. Kan bara säga, KÖP DET! För det gjorde jag idag, var alldeles lycksalig när jag hittade det på systemet. 144 kr / flaska och det är värt varenda krona. Så nu ska jag titta på mitt vin ett par veckor, det får vänta tills den där alldeles speciella personen kommer hem och korkar upp flaskan tillsammans med mig.





Så varsågoda och njut mina vänner :)



ARRIVEDERCI!!






Kommentarer

Postat av: Jocke

Publicerad 2011-01-05 21:39:36

mmmm det var verkligen nice!

Njöt av varje droppe som hamnade i mitt glas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela