FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

It's all about Crete

Publicerad 2010-05-20 22:36:33 i All day, every day..,

Nu är jag där igen, freakar ut, pallar inte trycket, drar i handbromsen, kompar ut och avanmäler mig. Varför gör man alltid det så svårt för sig?


Som ni kanske förstår så har inte bloggen vart min prio ett på listan denna veckan och är inte riktigt det ännu heller men jag ska göra mitt bästa för att komma ikapp, jag lovar!


Länkarna till Kreta, dag för dag:

Lördag

Söndag1

Söndag2

Måndag

Tisdag

Onsdag

Onsdagkväll




Det blir tyvärr det enda för idag....






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela