FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

UNDERBART

Publicerad 2010-05-17 20:41:46 i All day, every day..,

Har ganska mycket runt mig just nu men tänkte ni åtminstone skulle få lite uppdatering om hur Kreta var. Ett ord: UNDERBART! Det var verkligen en oslagbar vecka där nere med så otriligt många fina människor, vacker omgivning och fantastiskt väder. Kreta is the shit!


Lägger upp några bilder här, men för er som vill höra hur veckan var, dag för dag och se alla bilder så kommer jag länka till Mia's blogg där ni kan läsa om alla våra bestyr. Så följ mina dagslänkar så ska ni få höra rubbet =)










Glass!


Oväntad partykväll, on the house!

Jordgubbsmia=)

Eftermiddagsfika

Underbara strand...






Jag och Killer, visst ser han farlig ut? 


Hela ligan på Mambo

Georges bil, cabbe med två säten, där vi åkte fyra =)




Och så packade jag ihop Mia och åkte hem =)



Sista drinken på vår paradisö!



Nu måste jag få i mig lite mat. Det är nu bekräftat att sommarsäsongen är på gång, jag har nämligen fyllt min kyl och det händer inte på vintern!










Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2010-06-04 12:59:26

Fan va de e nice när ni tjejer äter glass!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela