FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Sista kvällen...

Publicerad 2010-05-06 23:55:48 i All day, every day..,

Sista kvällen i min egna säng på 2½ vecka. Då var den här. Sista kvällen innan vi kastar oss hejdlöst ut i Europa och hoppas på det bästa. Sista kvällen att packa upp och packa ner på och sista kvällen att vara i upplösningstillstånd. Sista kvällen...
FÖR SEN KÖR VI!!!!!!!!!!!!!!! =)


Just nu så längtar jag så jag kan dö, en vecka fylld med underbarheter och härliga ting! Om jag sa häromdagen att jag var i upplösningstillstånd så är det ingenting mot vad jag har varit idag/ikväll. Har frenetiskt uppdaterat mig om situationen på Kreta, checkat hundra gånger om hurvida flighten till Chania är full eller inte och googlat Marbella sådär 50 ggr minst. Som tur var ringde en Marbellavan vän och räddade mig från undergången med en genomgång på 40 min om vad man gör och ser på Spaniens härliga kust. Tack, du vet nog inte om det snälla du, men du räddade mina nerver från att krypa ur mitt skinn!


Som ni förstår så blir det ganska fattig uppdatering efter Lördag e.middag, men jag hoppas verkligen att ni allihopa hänger kvar för en recap om veckan som gått när vi är tillbaka på svensk mark igen! Lovar massor med bilder och både jag och Mia har bestämt oss för att skriva dagbok under semestern. Så jag garanterar en näst intill ocensurerad version om SEMESTER2010. Men jag lovar att ni ska få fotouppdatering in i det sista och om jag hinner så berättar jag till och med vart jag ska.


Men nu så kan jag berätta att jag ska hoppa ner i min säng och inget annat. Klockan ringer vid 07.00 imorgon bitti och då blir det ut till mamma och fixa lite med det sista som ska fixas innan hon skjutsar ut mig till flygplatsen. Där möter Mia upp mig så vi kan fixa lite till innan hon åker till jobbet och jag åker hem till hennes lgh och fixar vidare.


Så godnatt gott folk, vi ses imorgon!



ARRIVEDERCI!!








Kommentarer

Postat av: Viktor

Publicerad 2010-05-07 00:41:10

Hej Jackie :) Long time no see! Grymt att se att du lyckades bli flygvärdinna precis som du ville! Jag och familj åker till Malaga den 12e juni. Ses vi då? Kramar / Viktor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela