FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Hit och dit och runtomkring

Publicerad 2010-05-01 17:21:33 i All day, every day..,

Gud vad det ska resas nu! Vi planerar för fullt. Förutom det som är bokat; Sthlm-Chania/Malaga-Stlm så är det nu inplanerat ett till stop i Sthlm i mitten på Juni, och om allt klaffar en weekend till kanske Paris, Barcelona eller varför inte Rom? Och så le grande finale, vi hoppas på att vi ska lyckas knåpa ihop två härliga veckor i Mexico innan året är slut, det vore HIMMELRIKE! Men... Vi har sagt att det nog är säkrast med att vi börjar med att komma iväg på resan vi har bokat, så tar vi det därifrån. Men man måste juh få drömma lite, speciellt när det är helt realistiska drömmar =)

Nu bär det ut till hålan jag kommer ifrån där det blir mys, god mat,
 gott vin och ännu godare sällskap!








ARRIVEDERCI!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela