FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Freaking out...

Publicerad 2010-05-07 10:24:56 i All day, every day..,

Nu sitter jag här med hjärtat i halsgropen och räknar ner tiden till jag lämnar skåne för huvudstaden. Damn it! Jag är verkligen nervös!

Skulle precis epilera mina ben, håller ju hela semestern om man gör det istället för att raka. Tror ni inte att den lilla rackaren lägger av när jag har ett halvt lår kvar!? ETT HALVT LÅR!!! Det är inte ens ett helt ben... Och den tar hundra år att ladda upp. God jul och skjut mig!

Har ni tänkt på hur bittra mina inlägg blir när jag är stressad och nervös?
Så nu får ni en gladlåt istället =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela