FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Chania, Malaga, Barcelona, Nice, Palma, Palermo???

Publicerad 2010-05-01 12:17:25 i All day, every day..,

Hej och hå! Snabba ryck, inte säkert alls att jag ligger och viftar med tårna på Kreta om en vecka, kan lika gärna bli Malaga/Marbella, Palma, Nice, Barcelona eller vad som nu har avgångar efter kl 14 på Lördag! Det blir så spännande att resa när man är två bevingade som ska på semester =) Nämen, eftersom att vi är standbytaggade så kan det sluta lite hur som helst, så reservplanen ligger på Malaga som har avgång 25 minuter efter Chania, så om det är någon som har kontakter på boende kring kusten där så är du hemskt välkommen att höra av dig!


Blev en himlans mysig kväll igår. Åkte som sagt ut till Viken där det blev grillning och massor med mys vädret till trots! Och jag åt min första hela kräfta någonsin igår. Supergott, och när man väl hade fått kläm på hur man skulle bryta sig in i rackarn så vart det inge konstigheter alls! Kvällens enda bakslag var just vädret. Vi gick ner till hamnen för att titta på bålet men det blev aldrig något bål då det blåste för mycket inåt land. Men man kan inte få allt här i världen? Jag fick ju en alldeles fantastisk kväll ändå och det räckte gott och väl!





Nu så ska jag fortsätta ragga akutboende i Spanien, ta en dusch och se om det blir någon öl på stan ikväll eller inte..





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela