FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Back in town

Publicerad 2010-05-16 00:12:35 i All day, every day..,

Nu så är jag och Mia tillbaka hemma i Sverige igen. Notera att det inte finns ett äntligen i den meningen. För hade vi fått välja hade vi nog stannat och blivit greker på heltid, finns inget folk som är så härliga och öppna som dom! Just nu så går ögonen i kors så mycket mer uppdatering än såhär får ni tyvärr inte idag. Men imorgon så ska ni få höra hela härliga veckan!


καληνύχτα!!!!

eller


Godnatt som vi säger på svenska =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela