FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Vi som känner skitgrisen

Publicerad 2010-03-28 09:25:25 i All day, every day..,

Nu är våren officiellt här, sommartid, tjohooo!!

Kommer bli en härlig dag idag, fullspäckat schema tills jag förmodligen stupar i säng ikväll, såna dagar gillar vi! Ska alldeles strax hem till Theresa och Björn på lite nybakta scones och kaffe, kan det bli bättre? Livet är verkligen på topp! Blev massor av fixande igår, planerade in en massa kul grejor och såg till att resten av året har roliga "delmål" så att jag hela tiden har något kul att se fram emot. Lite semester, gala och andra bus =)



Pratade med världens bästa Mia igår (som om vi inte brukar prata minst 100 ggr om dagen?) och ibland är hon sådär extra söt! Hon hade storstädsdag igår med tvätt och hela köret och denna gången fick hennes husdjur (läs gosedjur) grisen Pink också sig ett bad i tvättmaskinen!



Jag: - En ren gris är en glad gris, ingen vill ha en skitgris!

Mia: - Näää, han behövde verkligen bada, han luktade svin =)

Jag: - Ja, han såg glad och nöjd ut iaf! (tryck här för bilder på Pink)

Mia: - Jamen visst gjorde han! Han såg sur ut när han hoppade in, men visst ser han mycket gladare ut när han kom ut ur tvättmaskinen? Jag menar, andra kanske inte ser det, men du och jag som känner honom ser juh att han mår mycket bättre nu!



Jag vet inte många som har en så härlig relation till sina husdjur =)



ARRIVEDERCI!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela