FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Välkomna hem till mig!

Publicerad 2010-03-16 12:36:59 i All day, every day..,

Är sååå pepp inför min ledighet, har sanslöst mycket att ta tag i men det kommer att bli så himlans roligt! Hela lägenheten ska målas om och fixas, alla rum ska bli vita, precis som en del möbler som har fått vänta på våren för att bli vita. Vill ju inte gärna måla om en etta när man inte kan sova någonstans utan att bli förgiftad av målarfärgslukt! Men snart är huset i Höganäs klart och möblerat så då gör jag som alla Stockholmarna - flyttar ut till gamla lerberget under semestern... Annars så börjar saker och ting falla på plats i hemmet här, har hallen kvar, men den tåls att tänka på, vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Köket står still tills det är målardags, sen blir det andra bullar! Alla skåp blir vita med beslag istället för dom där fula IKEA knopparna (sorry Mia), ny spis och eventuellt nytt matbord. Om jag har energi och det inte blir för mycket projekt så ska även toaletten få sig en makeover med nytt badrumsskåp (på nytt ställe), nya hyllor och ny färg! Och visst ja, ny TV.. Som ni kan se så är jag förmodligen den enda i Sverige som fortfarande har en "tjockTV", men det har liksom inte varit på någon priolista precis. Och så tycker jag att sånt är sanslöst trist att handla, hur vet man vad man ska ha? Finns alldeles för mycket att välja på...



Eftersom att det ska hända en del så tänkte jag lägga upp lite bilder så jag kommer ihåg hur det såg ut. När det väl blir rätt så glömmer man hur det har sett ut.















Usch nej, nu rinner tiden iväg! Ska ta mig bort till gymmet och träna lite, sen blir det ut till Höganäs (igen) och lämna av lite grejor som ska parkeras på Mammas vind.


ARRIVEDERCI!!







Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-03-16 12:52:53

ååh vad det ser mysigt ut! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela