FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Ge mig sommar, sol och tjejmys!

Publicerad 2010-03-09 10:37:37 i All day, every day..,

Usch, vilket ruskväder det är ute! Hade tänkt att gå ut på en promenad i skogen, men det är ju inget mysväder precis. Och inga roliga pass på gymmet heller. Så vad tar man? Pest eller kolera? Blev sittande ännu en dag igår på gamla jobbet och drack kaffe. Hur normalt är det att man hänger på gamla jobbet egentligen? Saknar mina kollegor där hur mycket som helst, så det är så mysigt att komma dit och tjattra lite när man inte har något annat för sig!


Idag kommer älskade Johanna hem! Känns inte som att tjejerna har vart borta så länge men det är faktiskt ett par månader redan. Antar att det är för att dom kommer hem på besök titt som tätt, vilket jag är väldigt nöjd med. Nu längtar jag bara efter vår och sommar, rosévin på hampan och strandmys. Och ledighet! Vet inte när jag hade semester mer än en vecka sist, men nu så! Och den ska avnjutas med nöje. Och så ska lägenheten målas om, tog mig bara 2½ år att bestämma mig för att jag ville ha vitt på alla väggar, jag lider nog av 1a gradens beslutsångest=)


Jag och Johanna på HBG festivalen 09

På Hampan sommaren 08 (?)


Nu så ska jag ta och städa undan lite här, sen så får vi
helt enkelt se vad dagen har att erbjuda!



ARRIVEDERCI!!!



Kommentarer

Postat av: jååjåå

Publicerad 2010-03-09 10:49:55

Sötnos!! <3

Postat av: Therese

Publicerad 2010-03-09 11:01:04

Hej! Allt bra idag?

Sysslar du med någon sport?

Kram

Postat av: Therese

Publicerad 2010-03-09 11:11:19

Okej=) Har aldrig ridit faktiskt...^^ okej, men det är ju också kul=)

Postat av: ANNNAAAH

Publicerad 2010-03-09 11:14:16

fin blogg. :)

följa varandra med bloglovin? :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela