FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Godmorgon Torsdag

Publicerad 2010-03-18 12:13:59 i All day, every day..,

Förlåt för den lite halvkassa uppdateringen men har varit fullt upp här, har fått sthlmsbesök så det har varit lite tight med tid för sånt här!


Gårdagen bjöd på massor av godis och raka vägen till Filmstaden. Fick äntligen se Alice i underlandet och den vart nästan lika bra som jag förväntat mig. Precis som förra gången det blev 3D bio så toppar glajjorna allt, sinnessjukt vad fula dom är! Efter bion ramlade vi vidare till Bara Vara för ett par glas vin och lite onsdagslyx, det är verkligen charmen med mitt jobb, man har ledigt lite hit och dit och Lördag kan vara precis vilken dag i veckan som helst!


Visst ja, glömde lägga ut en bild på mina fancy underkläder jag införskaffade häromdagen! Blir glad när jag ser dom, ska nog fortsätta uppgradera garderobens intima delar lite mer=)






Fina va?



Nu så ska jag vänta på att Mia ska bli färdig på gymmet så vi kan ta våran dagliga morgonuppdatering (av de 4 obligatoriska) sen ska jag också hoppa i träningskläderna och strosa bort till SATS. Beach 2010 säger jag bara. By the way, har jag berättat att jag och Mia snart åker iväg på semester? Det ska bli såååå najs, en vecka till Chania, bara sol, mys, vin och tjejgöra! Mina lediga veckor kommer vara full fart och jag älskar det!



Något jag däremot inte älskar just nu är min bil. J*vla skit säger jag bara. Det är en lampa jag absolut inte vill ska lysa som lyser ändå, och det vet vi ju allihop, när en lampa lyser i en bil så blir det dyrt! Inte precis min favoritpost i bokföringen...



Nu ropar kaffet!



ARRIVEDERCI!!!

Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2010-03-25 11:59:13

Där är fläckar på trosorna...Grymt! Du är ju hur skön som helst!!;)

Postat av: Jackie

Publicerad 2010-03-25 17:43:54

Haha, måste fråga, vart tusan ser du dom? Tittar du en gång till så ser du också att dom är sprajsans nya, lappen sitter fortfarande kvar ;)

Postat av: Jonas

Publicerad 2010-03-26 09:55:06

Mitt på dem, men det är väl inte det jag trodde det var, utan vanligt läppstift...;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela