FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Today is the day...

Publicerad 2010-03-29 13:25:22 i All day, every day..,

Detta stämmer så väl in på min dag idag, en riktig fixardag!


Håller på att pricka av listan på allt vettigt och ovettigt som ska bli gjort idag och jag är på riktigt god väg. Vi har äntligen bokat resan till Chania, så den 8/5 bär det av på tjejsemester och det kommer bli galet härligt!


Har en bra känsla i magen idag, är uppspelt, det ser bra ut och livet är verkligen på topp! Tänkte jag ska ta tag i allt det där inför målningen idag också, färgprover (finns juh typ 1000 nyanser på vitt) och lite annat smått och gott. Har äntligen bokat in mig på min stenmassage jag fick av tjejjerna i födelsedagspresent och anmält mig till salesday. Och så har jag lite annat i bakfickan på gång, saker som inte hela världen behöver veta, men det kommer bli bra! Funderar på om jag ska ta och boka in lite sthlms biljetter inför min ledighet eller om jag ska vänta tills M har fått sitt schema. Men jag skulle juh faktiskt kunna stanna 4/5-23/5 ändå. Har en del att sysselsätta mig med där uppe. Och så hade en sväng till Norge vart trevligt..


Och så får jag förhoppningsvis mysbesök från kungsbacka ;)


Det kommer bli gala!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela