FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Te quiero...

Publicerad 2010-03-31 13:41:15 i All day, every day..,

Sitter och lyssnar på några av Shakiras låtar, hennes musik är verkligen så mycket bättre på spanska, utan alla översättningar för att det ska låta bra.
När dom bara är som dom ska vara.


Jag önskar så innerligt att jag kunde prata spanska, det är ett språk som alltid tilltalat mig och jag har alltid haft en stark vilja att lära mig. Men framför allt så är det otroligt sensuellt språk, så många vackra nyanser, och "jag älskar dig" skulle jag kunna dö för att få höra varenda dag på det språket...






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela