FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Rehab

Publicerad 2010-03-11 13:23:58 i All day, every day..,

Godmorgon världen! (eller god middag)
Börjar dagen med arbetsrehab, resorb, multivitamin, en nyttig shot och såklart - KAFFE!


Har precis klämt ner mig i ett utav de snyggaste par jeans jag äger, för första gången på ett år, det är lycka hörrni! Ska snart bege mig ut till hålan jag kommer ifrån och fika med Johanna som kommit hem, sen blir det systersmys och mammaståhej för hela slanten! Behöver verkligen träffa min familj nu, känns som att man landar då på något sätt, man får lov att sluta tänka liksom. Och det passar mig bra idag! Sen är det långledighet som gäller för mig. Ledig ända fram till lördag e middag nästa vecka (!) bortsett från en kort dag på söndag. Ibland är livet lagom lyxigt!


Som ni ser så har min underbara syster gått bananas på bloggen och det är såååååå fint, enkelt och lagom, precis som jag vill ha det! Men hörrni, vill ni göra mig en tjänst? Det är nämligen så att det ser toppen ut från hennes dator, men på min så går headern ihop med inlägget, vilket är mindre najs.


SNÄLLA kommentera och berätta hur det ser ut för er?



Kommentarer

Postat av: kicki

Publicerad 2010-03-11 15:53:45

Hallå snäckan !!



Supe najs din blogg har blivit !! Verkligen ren och snygg. Kul att se vad som hände med dig , du verkar iaf ha det super duper !! Härligt !! Det är du värd kramar frän din fd :) Kicki

Postat av: Jackie

Publicerad 2010-03-11 17:55:26

Tack så mycket!! Min syster är en fantastisk liten människa=)kram på dig chefen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela