FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Ny dag, nya tag!

Publicerad 2010-03-21 10:58:03 i All day, every day..,

Ny dag, nya tag!




Har nyss vart nere och ätit en underbar frukost här på hotellet, den är inte att skoja bort! Så nu blir det en timmes extra vila sen hopp i duschen och på med trolleydolleysmajlet. Har en känsla av att det kommer att bli en riktigt bra dag, en riktigt bra vecka, så det ska bli kul! Iofs så är det alltid kul=)


Har lite småabstinens eftersom att Mia är i Oslo och besöker tjejerna, vill så gärna vara där jag med och mysa, och dessutom har jag ingen att ringa och skvallra med 20 ggr om dagen när hon är borta!


Vi hörs i Thai!



ARRIVEDERCI!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela