FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Kissekatt och kissemiss

Publicerad 2010-03-30 13:50:59 i All day, every day..,

Kissar du på en katt blir det en kissekatt.

Misslyckas du och kissar bredvid blir det en kissemiss.



Jag älskar min pappas humor =)



Har varit helt underbar sol hela morgonen och nu när jag väl ska ge mig ut så blir det mulet, typiskt.. Ska susa iväg till Väla och shoppa lite, behöver lite nya heels, några jeans, fina toppar och nya nagellack! Sen bär det av mot LA för fika hos fina Sofi och lite tisdagsmys. Livet är bannemig alldeles för bra för att vara på riktigt =)






Hittade en bild på mig och Malin från förra våren. En av dom där tidiga härliga dagarna på året och vi promenerade ner till hamnen och slängde oss i gräset. Vet inte hur många timmar vi låg där och mös i solen, men härligt var det iallafall!



ARRIVEDERCI!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela