FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Is our secret safe tonight?

Publicerad 2010-03-28 16:03:20 i All day, every day..,

Frukosten var lovely! Verkligen inte varje dag man får hembakta scones och kaffe serverat till frukost, dagen kunde nog inte börjat bättre! Och lilla loppan Ellen har blivit stor tjej nu, hon är nog världens härligaste unge, en riktig liten spexare, ingen tvekan om vilka som är föräldrar där inte! Ska snart samla ihop mina prylar och min tvätt och masa mig ut till hålan jag kommer ifrån där lyxandet fortsätter.
Mammas hemmabakta pizza står på menyn.


Har helt fastnat i denna otroligt bra låten, The Muse - Resistance.
Hur kan man inte gilla den?







Och ännu en härlig Muse dänga=)









Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela