FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

I <3 my shoes

Publicerad 2010-03-30 19:41:25 i All day, every day..,

Fick faktiskt inhandlat allt jag skulle på under en timme, tjohooo! Blev ett par jeansleggings från veromoda (sorry, mia, du har förstatjing på att ha på dig dom!), ett linne på H&M (som jag överväger att ge till min mamma för det hade vart galet fint på henne), en tröja (till min syster, är jag världens snällaste eller?) ett knallrött och ett svart nagellack och så det bästa - VÄRLDENS SNYGGASTE HIGH HEELS! Jag är kär, har vägrat ta av mig dom sen jag kom hem. För att vara ärlig så har jag på mig dom i skrivande stund =) Dom är så sjukt snygga och för att inte tala om sköna klacken till trots!



Bilden gör dom VERKLIGEN INTE rättvisa, jag behöver aldrig en man igen,
JAG HAR MINA KLACKAR!

Det där med klackar är det för övrigt bara tjejjer som förstår sig på, för jag vet då ingen man som förstår kärleken som en kvinna kan känna för ett par skor. Dom passar alltid vare sig du har en bra eller dålig klädesdag och dom ger dig alltid komplimanger. I <3 my shoes!


Fikan hos Sofi var supermysig, vilken lägenhet hon har fått fatt i! En stooooor luftig sekelskiftesvåning för ynkliga 595 000 :-, visserligen i Landskrona, men jag hade kunnat bo i Kiruna om jag fick flytta in i den!


Nu måste jag sätta fart, om en liten stund kommer mamma och syster och äter middag mig, jag älskar spontant middagssällskap! Så nu vet ni det, välkomna att våldgästa om ni blir hungriga =)



ARRIVEDERCI!!





Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-03-31 01:23:10

OM du är! du är världens bästa! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela