FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Graviditet, blåmärken och problematiska relationer

Publicerad 2010-03-31 17:37:49 i All day, every day..,

Ska man tro vad som sägs när man googlar drömtydning och drömmar om blåmärken så är det tydligen så att jag är utmattad, slutkörd och håller på att bli sjuk. ALDRIG I LIVET säger jag då! Sjuk kan jag bli sen, sista veckan i Maj passar bra i min kalender för innan dess har jag minsann INTE tid med några sjukdomar.


En annan intressant grej jag kollade upp var när man drömmer om graviditet. Ni som känner mig vet hur ofta jag drömmer att jag är på tjocken! Och har undrat vad det betyder. Självklart så kan det ha med att göra att jag lääääääängtar efter att få barn (jag vill VERKLIGEN INTE att det ska bli än på ett bra antal år, men längtar tills den dagen kommer då man säger "nu kör vi!") men det stod faktiskt något annat intressant också. Drömmar om graviditet kan symbolisera nytänkande i livet och förändringar. Sen stod det att om man drömmer att man slåss ofta med någon närstående och börjar blöda så betyder det att man har problem i relationen till den här människan. No shit sherlock.. Men tur är att jag har slutat slå den här människan så ofta på senaste tid, måste juh betyda att vår relation är på bättringsväg?


För foto på min gravidmage förra vintern tryck HÄR=)





Hade ett helt underbart träningspass på gymmet innan, härligt när man märker att man orkar lägga på mer vikter och göra fler rep. Har bokat "gym class" på tisdag om 1½v, ska bli najs!




Nu så ska jag hoppa in i duschen och förbereda mig själv lite för imorgon. Klockan ringer 04.10 och då blir det gala hela vägen till Egypten och en god natts sömn i Norge innan jag är tillbaka på hemmaplan igen. Men vet ni vad? Datorn får följa med, så jag hör av mig =)




ARRIVEDERCI!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela