FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Går på avslut och ror hem det här!

Publicerad 2010-03-29 09:22:20 i All day, every day..,

Drar i växeln med en gång såhär på morgonkvisten, ska boka in allt det där jag planerade för mig i Lördags, det måste juh få en plats i kalendern. Längtar tills allt är avprickat i slutet på året! Och vi börjar med något så nära som helgen,
den kommer bli galet bra =)



Detta är vad som strömmar ur högtalarna just nu, en gammal rackare
som är såååå mycket minnen...



 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela