FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Frieri, Iphones och jätteräkor

Publicerad 2010-03-23 16:25:13 i All day, every day..,

Idag har jag bestämmt mig för 2 kanske vettiga ting. Eller, bestämmt mig gjorde jag nog för längesen, men jag blev inte medveten om det förän idag. 


1. Jag ska bli friad till, inte förlovad med... Hela klassiska skolan, inte en aning om det innan, ringen, ner på knä, hela baletten. Inget; - Ähh, ska vi gå och köpa ringar eller nåt? Nänänä, här ska det frias minsann.


2. Jag ska köpa mig en Iphone. Kom ner i repan och där sitter alla pojkarna med sina mobiler, förlåt, Iphones, uppe och leker. Och eftersom man ändå ska skaffa ny lur så varför inte? Man vill ju inte ha mindervärdeskomplex heller, jag faller för grupptrycket.... Hejdlöst =)



Vilken glidardag det har varit idag, kom ner på beachen lagom tidigt och bara mös med mina härliga kollegor. Tog sista timmen vid poolen sen blev det massage och den vanliga maten på No 5. Och jag har sett dom största räkorna ever. Tanya åt upp dom.. Alla 3.. och den sista gick knappt ner. Förstår ni hur stora dom var då?






Vad är en dag på stranden utan Starbucks?



ARRIVEDERCI!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela