FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Finaste!

Publicerad 2010-03-22 17:16:48 i All day, every day..,

Nu så har jag fått i mig min älskade Chicken cashewnut och supergoda Fried shrimps with garlic and pepper på No 5. Sen blev det fotmassage och lite shopping. Det bästa med det här stället är att saker och ting kostar ju inga pengar! Köpte bl.a. en dagcreme (måste juh ta hand om mig nu när man börjar bli rynkig), sminkborste, bodybutter och lite annat smått och gott och har fortfarande inte betalt mer för det än vad bara cremen skulle kostat hemma. Det är great!






När jag landade imorse (vi ligger ju 6h fram här) så fick jag förutom några roliga historier från pappsen ett sms som gjorde mig sååå himla glad!


"Hej världens finaste vän! Hoppas flygningen gick bra.
Skulle bara säga att vi saknar dig<3 älskar dig, massa pussar"


Sådär bara utan att jag gjort något särskilt för att förtjäna det. Jag har verkligen världens finaste vänner, hur skulle jag överleva utan dom? Tack, verkligen, ni förgyllde min dag, som alltid!


Nu blir det sängen, imorgon; träna - frukost - BEACHEN!!



ARRIVEDERCI!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-22 17:25:05

Du är läcker!!

Postat av: Jackie

Publicerad 2010-03-22 17:26:39

Ohh, man får väl tacka =)

Postat av: Björn

Publicerad 2010-03-23 13:28:46

Ja, men så är det. Gillar gym-bilden...Du har en fin kropp.

Postat av: Jackie

Publicerad 2010-03-23 16:08:38

Tackar, tackar, jag jobbar på saken =)

Postat av: Jonas

Publicerad 2010-03-24 15:50:44

Gillar din teint...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela