FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

En väldigt klok konversation...

Publicerad 2010-03-08 10:27:47 i All day, every day..,

Herregud, är helt död idag, drack nog på tok för lite vatten igår (som vanligt), varför lär man sig bara inte?? Hade en helt sanslöst rolig dag på jobbet igår, vi skrattade så vi höll på att dö, mina kollegor är verkligen helt fantastiska människor! Det märks så tydligt när vi är ett järngäng, vi fick så otroligt mycket fina komplimanger av våra resenärer igår, underbart!


En otroligt smart konversation i köket igår...

G: - Nämen! Jag har glömt mina annonseringslappar!
J: - Du kan få låna mina, men akta dig, det står fortfarande God Jul på dom
så säg inte det för guds skull!
G: - Vad ska man säga då???
J: - Hmmmm.. Glad påsk kanske???
G: - Neeej, det är inte påsk än juh.....
A: - Kan man inte säga glad vecka då??
J: - Haha, då får vi applåder av alla damerna iaf, HAVE A HAPPY PERIOD!!

Så kan det bli =)







Har klurat ut hur man mobilbloggar nu, vart ju inte så svårt som jag trodde, så nu blir det mycket mer uppdatering kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela