FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

En j*vel på 60 meter

Publicerad 2010-03-28 19:58:06 i All day, every day..,

Jag är verkligen ingen marathon löpare, däremot är jag en jävel på 60 meter...

Jag har verkligen inget tålamod i kroppen, saker och ting måste hända nu, nu, NU, annars så tröttnar jag. Måste få bollar tillbaka med en gång jag skickat iväg dom annars lämnar jag planket. Och det har jag nog från min pappa. Han är en minst lika rastlös själ som jag, och vi är nog båda två ganska krävande människor att ha i sin omgivning. Sjukt effektiva på korta distanser men kräver ständig bekräftelse för att orka det långa loppet. Man kanske skulle bli entreprenör? =)


Har just nu en del saker runt mig i livet som jag skulle behöva "skära bort", men är det för att det verkligen behövs eller är det för att jag sprungit mina 60 meter nu?


Den som lever får se,
nu ska jag äta pizza...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela