FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Ditåt? Nej, ditåt! Jaaa? Ditåt???

Publicerad 2010-03-06 18:18:26 i All day, every day..,

Har nu kommit hem från min Thailandstur och den efterföljande Stockholmturnén. Veckan som har gått har verkligen vart galet rolig! När jag landade i huvudstaden så mötte finaste Mia mig på T-centralen så åkte vi hem till henne där jag möttes av färdig (och underbart god) lasagne, framdukad på ett bord med rosenblad, vinglas och tända ljus.. Och det bästa av allt, en present, Victorias secrets fantastiska bodysplash Love spell!! Hon är verkligen världens bästa pojkvän när man inte har någon! Sen mös vi, somnade gott och började en ny dag i Stockholm med fint väder. I torsdags blev det shopping, latte och försök till att boka resa, men idioten som satt på ticket var så dryg så det slutade med att vi gick därifrån. Hur som helst, väl hemma bestämmde vi oss för att göra oss fina, gå ut och äta sushi och ta ett glas vin... Yeah, right, som om.. Efter att man satt på sig ansiktet kom vi fram till den superbriljanta idén; Vafan, vi skiter i sushin och går rakt på vinet! Så det fick det bli. Mötte upp Lucas och co + Jojo och co på soapbar sen blev det full rulle kanelbulle hela vägen rakt in i kaklet! Efter att vi dansade vidare till Surecompaniet för att avsluta kvällen spårade kvällen ur till något helvilt, någonstans mellan vinet och shoten (haha, som hamnade under baren). Utan att avslöja några detaljer så kan jag bara berätta att det vart en sjukt galet rolig kväll!! Igår mådde vi sådär lagom bra, men hade många goa skratt i min fasters salong där vi spenderade precis hela eftermiddagen när hon fick höra den detaljerade versionen av vår utekväll. Tillslut fick vi iallafall vår sushi, sen somnade vi som små barn=)


Kvällen bjöd på kommentarer som:

- ÅK!!!!!!!

- Vad f*n gör du ute på Heron city!?

- Gud vad fin du är! Leggingsen är verkligen jättesnygga och jag ser ut som ett r*vhål..

- Nä, nu j*vlar får du ta och stänga av den där rackarns taxametern hörru!

- Är du hemma eller hos honom? - Hemma.. - Jamen då kommer jag nu! - Bra, jag är på söder... (???)

- SER DU INTE RINGARNA UNDER MINA ÖGON!!?? - Näää... ööhhhh... eller... min concealer ligger där.. 

-Jackie han som står där...-jaha han?-nej han som står ditåt...(rakt fram kan va på många håll?)



Och jaaa, vi har samma nagellack på oss=)






Nu så ska jag krypa upp i sängen och titta på TV, Imorgon blir det Tenerife!


ARRIVEDERCI!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela